söndag 2 maj 2010

Konstigt?!?

Gårdagens inlägg är ett mysterium. Det var inte för mycket vin som pappa trodde, men konstigt blev det iallafall. Ord och meningar som varken jag eller någon annan begrep så mycket av "poppade" liksom upp, bara. Konstigt mycket konstigt.
En liten snabbrepris av gårdagen då. Ove Thörnqvist alltså, vilken gubbe, fullt ös. Efter showen bjöds det på middag i Farsta och Plutten kom och hejade på, mormor like1
I dag då vad har hänt? Vi har gratulerat svärsonen Micke som fyller år idag, hurra hurra hurra! Jag hann även med en tur till Nacka forum med Oliver å mamman en ny keps till junior blev dagens inköp. Mannen har varit i garaget och putsat hojen och monterat på min cykeldator, vi ska nämligen vara med i en cykel/motionstävling på jobbet under maj månad. Sååååå nu j*vlar ska det cyklas. I kväll är det näst sista gången på buggkursen och jag längtar redan till nästa kurs!

Mormors tuffing!


Snusegris......
Posted by PicasaDen Stoltaste mormorn som fanns i Nacka forum i dag, det var jag!
Ha en bra kväll...tjingeling/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar