fredag 2 april 2010

Påskhelg del 1

Påskhelgen har börjat och med den kom det fina vädret, härligt! I går på Skärtorsdagen var jag ledig. Ja ledig å ledig om nu tvättstugan och storstädning ingår i det begreppet hur som helst jag var iallafall inte på jobbet.
Oliver å mamman kom och åt frukost och sen gick vi en sväng till centrum och köpte lite påskpresenter.
Oliver den lille godingen lärde sig att klättra upp i vår säng och det var han väldigt glad över.

I dag lååååååååångfredag, som förresten inte alls är långtråkig längre
, har jag varit på en superrolig streetdanceklass, ätit påskmiddag hos mamma å pappa, tvättat bilen och resten av kvällen hade jag tänkt tillbringa halvsittandes framför tv:n.
Ett vårtecken som kämpats sig fram genom gruset

Mamma å pappa vinkar "hej då"

Avfettning ska sprayas på i en cool avslappnad stil med ena handen i fickan!
Undrar om det funkar att duscha i avfettning, blir man smal då?
Biltvätt inifrån
Javisst ja den var ju silverfärgad
Energin flödade hos mannen idag till och med balkongbordet blev ihopsatt, miraklernas tid är inte förbi!
En fortsatt trevlig påsk önskar jag er alla läsare. I morgon ska vi åka till Icka och Peter och alla vovvarna, blir det grillkorv eller kyckling?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar