söndag 18 april 2010

Annars då

På jobbfronten har det varit en hård vecka med mycket möte och övertid men jag hoppas att nästa vecka blir lite lugnare. På hälsofronten är det sådär, drar på en envis ensidig huvudvärk och igår låg jag däckad med feber. Kanske läge att ta tag i det här?!
Nu till något roligare och positivare. Icka och Peter fick ett pris på vad ombyggnaden av huset skulle kosta och det blev bra mycket lägre än vad de trott! Sånt besked gillar man att få, eller hur?
Oliver har varit på mat och bljöbytebesök när inte vi varit hemma, men mamman brukar alltid fotografera med vår kamera så vi får lite bilder, tack tack!
Annars har det väl inte hänt så mycket mer, jo vulkanutbrottet på Island förstås. Hoppas bara att det lugnar ner sig tills vi åker i maj men det ska det väl göra.
Söndag i dag och fika och födelsdagsfira Sebastian som fyllde 8 år igår. Det är ju buggkurs i kväll men jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag mår....
Här kommer lite bilder på mormors älskling!


Älskar banan...

Trevlig dag, tjingeling/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar