lördag 27 mars 2010

Nacka Forum å lite annat

Vaknade till doften av kaffe, en bra inledning på dagen alltså. När kaffet var urdrucket och lördagskrysset nästa löst åkte jag till mamma å pappa, det var dags för tvättstugan och lite städning.
Efter det bar det av till Nacka forum med Oliver å mamman, jag var på jakt efter ett par Esprit byxor jag spanat in sen tidigare så nu är de mina!
Det är inte bara kläder man får jaga utan även Oliver, hur snabbt kan en ettåring ta sig fram????
Kollar in badshorts på Zara......

Vem har stoppat i alla bollar här????

Det går ju inte att få upp dom........."Trist för dig Oliver men bra för mig annars hade jag fått plocka bollar hela eftermiddagen"

Det är jobbigt att vara med mormor å shoppa!
I kväll är det dags att ställa om klockan....framåt! Vi går mot ljusare och varmare tider, I like!
Glöm heller inte att släcka alla lampor i kväll klockan 20.30.
Tjingeling å trevlig kväll/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar