söndag 21 mars 2010

Ett återfall.....

......av vinter alltså. Eller vad trodde ni?

Jag är så less på all snö och is och snön som föll i dag gjorde ju inte saken bättre. Men vad hjälper mitt gnäll om vädret, inken tinken ta mej fanken. Nog. Basta. Slutdiskuterat.

Söndagen ska ju vara vilodagen sägs det men inte för mig. Nu kan jag äntligen både träna och dansa på söndagar tackvare att buggkursen bytte tid. Yippe tjolahopp. Galen? Lite smått?Maybe.

Men .......Jag har faktiskt slappat lite i dag, jag fastnade framför tv:n på eftermiddagen och såg finalen av "The biggest loser". Vilka kämpar. En man hade halverat sin kroppsvikt, 75 kg hade han tappat i vikt under programmet. Otroligt. Men det svåraste kommer sen, att behålla sin nya vikt.

Ganska absurt att ligga i soffan och trycka i sig en hel påse kaffekarameller och titta på ett program som handlar om sunda levnadsvanor och bra mat! Ooops!

I morgon är det dags igen, en ny vecka och nya utmaningar så tills dess TJINGELING!

H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar