tisdag 5 januari 2010

På bättringsvägen

Febern har gett med sig å livet håller sakteliga på att återgå till normalläget. Känns bra. I dag har jag roat mej med att kasta ut granen. När jag klädde av granen kulor å ljus så följde nog 95% av barren med, man kan säga att det var barr överallt. Då kom jag ihåg anledningen till att jag inte haft gran på några år, barren. Men den här julen var ju lite speciell, Olivers första jul å då var ju en riktig gran ett måste. Nåväl nu är den utslängd och den fyllde sin funktion. Men nästa år igen kommer han vår gamle vän .......
Annars har det väl inte hänt så mycket spännande saker. Vi har varit hos Icka å Peter på landet, jag har sett på TV väldigt mycket. På tal om Tv jag har upptäckt en dundermiss jag gjort. Jag säger bara serien Mad men sååååååååååååååååå braaaaaaaaaaaa. I helgen har den visats i maratonrepris. Är totalt såld på tidsepoken 60-tal. WoW vilka kläder. På torsdag börjar de nya avsnitten att visas. Count me in! Oliver kollar i HD katalogen, något morfar behöver eller?
En frusen flagga hos Icka å Peter
Morfar med ett av de fyrbenta barnbarnen
Mysfaktorn är hög med öppen spis
Barr barrr åter barrrrrrrr
Oliver hjälper mormor att sätta på tvättmaskinen

Oliver x 2, kärlek ....
Pussåkram

1 kommentar: