lördag 19 december 2009

Senaste nytt

Det har ju som bekant fallit en hel del snö över stora delar av landet. Underbart tycker jag. Hela veckan har gått i ett rasande tempo, jullunch på dagis, julmiddag i torsdags, verksamhetsberättelse skulle skrivas klart.....å snart är det jul!
Här kommer en bildlig resumé.
Anna-Lena var snäll och hämtade mig i torsdags morse. Hennes bil ser väldigt "spacad" ut eller hur?
Jag vill va med på din blogg sa Anna-Lena! Klart du ska vara det KOMPISSSSSSSS!

En snöigt dagis

Vår kock Jorge å jag, vi fixade jullunchen till alla barn å vuxna.
Lax, ägghalvor och en massa annat smått å gott!

Vad vore en jul utan Farmors limpor? De blev riktigt bra trots att det var väldigt längesen jag bakade dessa.

Köttbullarna är klara!

Oliver kom på middag med sin mor å far. Skorpa var godare än mat!

Kollar om mormor städat ordenligt.
Ja det var allt för i dag. Tjingeling å take care/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar