söndag 7 juni 2009

Nya skor.......

Är dom inte helt underbara??
Såååååå himla snygga tycker jag att mina nyinköpta träskor är, eller hur?

När jag växte upp så var träskor en naturlig och billig fotbeklädnad på gammal som ung. Helst skulle träskorna vara svarta. Gummisulorna som skulle öka träskornas livslängd de tog man snabbt bort. Sen startade den stora slitningsproceduren. Bäst och snabbast att få det rätta slitna stuket fick man bakom en moppe, j**lar vad det slets träskor i Bagis!
Men nu är det andra tider. Träskor är plötsligt högsta mode och då kostar de därefter. Gummisulorna de får sitta kvar. Kan man klacka om träskor?

Nu väntar en ny arbetsvecka, en fullspäckad sådan.......längtar faktiskt efter semestern! Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till innan det är nattinatti.
Take care/H

1 kommentar:

  1. Jättesnygga, kan du skicka en länk till din pixbox

    Puss & kram

    daddy

    SvaraRadera