tisdag 2 juni 2009

Busy tuesday.....

Vaknade innan klockan ringde. Gick upp och satte på kaffe. Läste gårdagens tidning i tysthet. Jag är morgonmänniska, efter en kopp kaffe så är jag på G.
När mannen kom upp en timma senare höll jag honom sällskap med ännu en kopp kaffe.
Han med lite jobbskriveri innan jag gav mig i väg på språknätverksmöte i Högdalen.
Hade bestämt träff med Oliver å mamman kl.11 utanför salongen då det var klippdags inför det stundande dopet.
Jag hade planerat att ta en promenad med snusegrisen under tiden mamman klippte sig men i dag var himlen öppen så vi fick mysa på salongen istället. Oliver var ett strålande humör, som alltid, han skrattade, pratade och blåste bubblor med spott han spydde även lite på sin mormor men vad gör det.
Även jag klippte av mig "vinterpälsen", skönt! Nyklippt och 500:- fattigare begav jag mig till Nacka forum, köpte en tunika till Icka. Handlade lite mat och åkte därefter hem och tvättade lite. Till middag blev det isterband till mannen och lasagne till mig, gottgottigottgott.
Tränade och är nu nyduschad och snart börjar Desperate housewifes, YIPPE!
Take care/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar