onsdag 29 april 2009

Lite uppdatering...

Cool...eller hur?
Världens underbaraste kille, mommos gullplutt!

Älsklingsunge!


De é mycke nu......och jag hinner inte med allt jag vill och borde göra, hmmm, kanske läge att göra någon slags prioriteringsplan?
Vad är egentligen viktigt att göra? Vad är det som inte kan vänta?
Vårt "4 fota" barnbarn har varit hos hunddoktorn och tagit bort en knöl så nu väntar framförallt Icka men även vi på svaret. Den "lilla" vovsingen har varit med om mycket så nu håller vi tummarna.
Snusegrisen han växer och frodas. Han vet exakt hur han ska få sin mormors hjärta att smälta. När han ler sitt tandlösa leende så bara glittrar det i hans ögon och mina med.
I morgon är det valborgsdans på Mälarsalen, bugg afton till Dr Krall, kommer säkert att bli s**tkul!
Valborg förr det var nåt annat det. Djurgårn, Grönan, disco på Jump in, mellanöl, överfull djurgårdsfärja, tonårsförälskelser, Gul och blå jeans...... long long time ago.....
Just det glömde berätta att jag införskaffat mig på en ny mobil, så snygg!
Ja kära vänner so long och var rädda om er och era nära och kära!
Bye bye å take care/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar