fredag 26 december 2008

Annandag jul


Vaknade ganska sent 8.30, fikade och läste gårdagens tidning som tillstörsta delen handlade om vilka fynd man kan göra på rean.
Jag ska erkänna att jag hann med en "rafsrunda" i Farsta centrum, köpte mig en kofta på Flash som jag spanat på tidigare och idag var den nedsatt till halva priset från 399:- till 199:-. Eftersom jag sparade nästan 200:- så hamnade jag på Benetton babyavdelning och plötsligt hade jag investerat dessa 200:- till plutten, som fortfarande bor i Jeanettes mage alltså! Längtar så enormt mycket efter dig du lille!
Men jag har även hunnit med en timme stavgång i högt tempo! Det är så skönt och avkopplande att gå!
Eftermiddagen bjöd på julmat hos moster och morbror, gott! Dagens bonus var att min älskade lillebror och hans familj var där. Det är inte så ofta vi träffas tyvärr och det skyller vi på avståndet mellan Köping och Farsta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar