fredag 7 december 2012
Mot Göteborg....
Så där ja nu sitter vi i bilen och har några mil framför oss i det vackra vinterSverige. Kram
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar