lördag 9 juli 2011
Dagens citat
Nasse till Nalle Puh:
"Hur stavar man kärlek"?
Nalle Puh svarar:
"Man stavar inte...man känner
den"
♥
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar