onsdag 4 februari 2015

HALLÅ DÄR

Ja jag vet, jag är urusel på att uppdatera bloggen. Vet inte riktigt vad det beror på, kanske att jag inte använder datorn lika mycket nu förtiden, allt finns ju liksom i iPhonen och i paddan.
 
Här kommer iaf en bildkavalkad på mina ÄLSKLINGSUNGAR.
 
Lördag
Man tager vad man haver, är målarpappret slut så kan man måla på ett skokartongslock!
 


Memory på paddan

Vi tittar på filmer när Oscar var bebis
 
 Ett långt sugrör i saften kan vara svårt att dricka ur men Oscar löste det bra!

I dag hämtade jag killarna på förskolan och det tog lång tid för oss att ta oss hem till Farsta för Oscar ville inte ha någon vagn idag! Men å andra sidan vi har ju all tid i världen så varför skynda på....

 Oscar är inte någon vinter eller utekille till skillnad från Oliver som älskar snö och att vara ute!



Men när brorsan busar då e de iaf skoj

Äntligen hemma! Mormorn fixade middag och Oliver och Oscar tittade på ett naturprogram om en folkstam i Papua Guinea (heter det så) SPÄNNANDE

 ....och busade såklart

Du & jag....
 ....och Du såklart
 
KÄRLEK
 
 
Kramar
H

1 kommentar: