söndag 18 januari 2015

Söndag

 
Oliver och Oscar kom och hälsade på en stund på förmiddagen. Jag hade precis börjat städa badrummet, ni vet en sån där riktig "skura och torka överallt" städning, när killarna klev innanför dörren. - Mormor jag kan hjälpa dig och städa sa Oliver. En flaska vim badrumsspray gick i det närmaste åt men om ni visste vilket rent och fräscht badrum vi har nu. Tack Oliver, vad gjorde jag utan dig!
Sen fick vi för oss att vi skulle baka. Muffins. Men näääää dom blev inte bra så vi fick ta glass och kolasås till kaffet i stället.
 
Resten av min söndag...
 
Tränat
 
Lagat mat
 
Tvättat
 
Sytt
 
Nu ska jag duscha och måla naglar, kanske med blått nagellack eller? Vet inte än....får se....
 
Kramar
H



Ä L S K A R   T U L P A N E R
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar