fredag 29 april 2011

Love is in the air....

Ja så fick dom varandra till slut, grattis säger vi från Farsta!
Visst är det härligt med KÄRLEK, det är liksom livet!

Tjingeling DARLINGS! Trots att jag bara jobbat 4 dagar den här veckan så är jag väldigt glad att det är fredag och helg, även om det ínte blir särskilt mycket vila för här ska det packas och röjas. Jag fattar inte hur mycket vi samlat på oss under våra 10 år på Nykroppagatan. Suck!

Äntligen så har jag varit och klippt och slingat håret. och som alltid så känner jag mej nöjd med resultatet. Jag kan verkligen rekommendera min frisör Monica Rönnlund på salong SOUL Södermalm!
Eftersom jag kom hem tidigt så hann jag också med att träna. Det blev ett pass BODY COMBAT och det känns ju alltid bra. Gillar verkligen det!
Middagen är avklarad och i kväll har jag "softat i soffan" men undantag för lite bloggning. Trött eller? Typ ja!

Icka var hemma i morse och käkade frukost hon passade på att fotografera mina 4 benta barnbarn så här kommer några bilder på dom.
 SONIA
 BERIT
TJEJEN

Kramar till er alla
Helene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar