lördag 26 juni 2010

I hemmets lugna vrå .......

God fortsättning på midsommarhelgen och jag hoppas att ni alla har haft det bra.
I dag har jag gjort saker som jag borde ha gjort för längesedan. Jag har städat kylskåpet och skafferiet och av bara farten så blev några av kökskåpen fixade.
Dagens middag bestod av laxfiléer, färsk potatis och örtagårdssås och den åt vi på balkongen, tänk att det smakar så mycket godare att äta utomhus.
Efter maten åkte vi en sväng in till stan och njöt av vår vackra huvudstad, Stockholm i mitt hjärta!
Det blev en glass på Fjällgatan också, inget slår den utsikten.
Jag älskar orkideér, den fina krukan kommer från ICA Maxi, ett riktigt fynd 69:-

Pioner, sommar.....mmmm

I morgon ska vi åka till Icka och Peter och ser hur det går med deras husbygge.

KRAM

1 kommentar:

  1. Ja, samma sak när man är på landet: varför är det legitimt att äta sockerkaka eller dylikt då? Det är som att all ev bantning tar slut: vi är på landet *ler*!

    SvaraRadera